Brak czasu oraz odpowiednich pokładów profesjonalnej wiedzy na prowadzenie działań marketingowych na platformie Amazon.
Usługa prowadzenia działań marketingowych w sezonie sprzedażowym na Amazon dla nowych produktów wystawionych na platformie — strategia, konfiguracja, optymalizacja reklam. Stworzenie sklepu Amazon Brand Store na Amazon.
Cel: wdrożenie rozwiązań marketingowych stawiających na pozyskanie możliwie jak najtańszej sprzedaży w sezonie letnim.
Duża konkurencja w kategorii, presja cenowa innych dystrybutorów, drogie (z puntu widzenia kosztu za klik) najpopularniejsze słowa kluczowe, stosunkowo niskie marże na produkcie
Ustalenie celów, potrzeb, budżetów, rozpisanie strategii oraz harmonogramu wdrożeniowego poszczególnych strategii
Ustalenie celów, potrzeb, budżetów, rozpisanie strategii oraz harmonogramu wdrożeniowego poszczególnych strategii. Wdrożenie strategii marketingowych automatycznych (głównie w celu pozyskania danych rynkowych, do wykorzystania na późniejszych etapach prowadzenia działań marketingowych), wdrożenie strategii pozycjonujących produkt na tanie, lecz trafne słowa kluczowe, strategie pozycjonujące produkty bestsellerowe na najczęściej wyszukiwane słowa kluczowe, strategie ochronne, odpowiednio dobrane oferty konkurencji do wyświetlania na nich reklam produktu klienta.
Na przestrzeni 6 miesięcy zlecenia — wygenerowane całościowo 245 821 (1,13 mln PLN) euro z kosztami marketingowymi na poziomie 5,67% wygenerowanego obrotu (Total-ACoS), czyli TROAS 17,62.