W maju 2018 nawiązaliśmy współpracę z marką stawiającą swoje pierwsze kroki na Amazonie oraz eBay’u, chcącą wprowadzić swoje produkty na rynek niemiecki, gdyż do tej pory ich rynkiem docelowym był rynek polski. Z myślą o początkach działań na platformach, opracowaliśmy i wdrożyliśmy szereg strategii marketingowych mających za zadanie budowanie odpowiednio dużych zasięgów i świadomości marki wśród klientów przy zachowaniu odpowiedniej opłacalności reklam. Jako górną granicę budżetową przyjęliśmy 10% z generowanych za pomocą reklam obrotów (współczynnik ACoS)
Początkowo charakter współpracy miał być tymczasowy. Ekipa Profitcrew miała jedynie “rozkręcić” sprzedaż, jednak tempo wzrostu oraz wyniki osiągane przez naszą załogę sprawiły, że danym klientem kontynuujemy współpracę po dzień dzisiejszy. Produkt osiągnął status Bestsellera w danej kategorii po 2 miesiącach współpracy.
Efektem naszych dotychczasowych działań dla tej grupy produktowej występującej już dziś w kilku modelach oraz wielu wariantach kolorystycznych jest wygenerowane ponad 1 383 633 euro obrotu, TYLKO z samych reklam PPC.
Marka prężnie się rozwija, aktualnie wchodząc ze swoimi produktami na kolejne rynki europejskie, gdzie również stanowimy dla ich działań wsparcie prowadząc skuteczny marketing wewnątrz platformy Amazon.